پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته تماس با ما
034-59299

service-detail-1بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)

مقدمه:

ارتباطات تغییر یافته اند و شرکتها با تعریف دوباره ی بسیاری از مفاهیم مهم، به این سناریوی تعاملی در حال تحول، واکنش نشان میدهند.

در سال ۲۰۱۴ شما باید به این مساله توجه داشته باشید که بیشتر برندها، بستری در رسانه های اجتماعی دارند. این تغییرات نشان دهنده ی اهمیت صدای مشتریان است. با توجه به اینکه ایده ها در اینترنت متولد میشوند، بویژه در فسیبوک و توئیتر، باید اعتراف کنیم که اینها نیاز به پاسخ سریع دارند. همه افراد نیاز به پاسخ سریع دارند. بویژه در طول زمان راه اندازی ایده (در مرحله ی استارتاپ) زیرا برند شما هنوز به اندازه کافی محکم و معتبر نشده است. اگر شما فکر کنید که مشتریان شما از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، پس آنها انتظار پاسخ از سمت شما حداکثر ظرف مدت یک ساعت را دارند و این دلیل دیگری ست برای توجه به بخش خدمات مشتریان.

سال ۲۰۱۴ از لحاظ رشد روز افزون رسانه های اجتماعی، هم از لحاظ حجم و هم از لحاظ راههای متعامل، سال بسیار موفقی بوده است. جمعیت دنیا در ۱۲ ماه گذشته ۱٫۱۳ درصد افزایش داشته است(ضریب نفوذ ۴۶٫۱ %). در ایراننیز جمعیت کشور ۱٫۱۸ % و جمعیت کاربران متصل به اینترنت ۷٫۷ % افزایش یافته است. (ضریب نفوذ ۴۸٫۹ %)

حسابهای فعال در رسانه های اجتماعی در حال حاضر به بیش از ۲ میلیارد رسیده است. (۲۹% نفوذ) این یعنی در مقایسه با ۱۲ ماه گذشته این درصد ۱۲% افزایش یافته است.

اگر ما نگاهی به اطلاعات مربوط به تلفن همراه بیاندازیم، جالب است بدانیم که در مقایسه با افزایش ۵ درصدی کاربران تلفن همراه، تعداد نفراتی که بصورت فعال از رسانه های اجتماعی بوسیله گوشی هوشمند استفاده میکنند، از ۲۳% رشد کرده است(بیش از ۳۱۳ میلیون نفر). رشد این شاخص واقعا نشان دهنده ی یک پدیده ی جهانی است.

یکی از خدماتی که در این بخش به شما مدیران کسب و کار ارائه می شود، راه اندازی و مدیریت شبکه های اجتماعی و همچنین تعیین استراتژی فعالیت در آن ها می باشد. آژانس تبلیغاتی هایتک، با آگاهی نسبت به فضا های شبکه های مجازی و کاربران آن،و حضور چندین ساله در فضای وب و شبکه های اجتماعی فارسی زبان متناسب با هر شبکه و ظرفیت بازاریابی در این بستر، اقدامات و راهکار های متفاوتی را پیشنهاد می نماید
 


بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، نوعی CRM

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی کمکتان می‌کند تا ارتباط بهتری را با مخاطبان‌تان برقرار کنید.

مشتری خواهد توانست در این رسانه‌ها با شما صحبت کند.
کامنت بزند و جواب دریافت کند.
می‌تواند صدایش را به گوش شما برساند.
احساس خواهد کرد که کسانی هستند که صدایش را بشنوند و او را درک کنند.
می تواند با هشتگ شما، پستی انتقادی یا تشکرآمیز منتشر کند.

Icon box
جستجو آلی

لطفا حتما در انتخاب سبک طراحی سایت خود دقت نمایید. مقالات ما می تواند راهنمای خوبی در انتخاب سبک و طراح سایت برای شما باشد.

Icon box
تک صفحه

لطفا حتما در انتخاب سبک طراحی سایت خود دقت نمایید. مقالات ما می تواند راهنمای خوبی در انتخاب سبک و طراح سایت برای شما باشد.

Icon box
ساخت لینک

لطفا حتما در انتخاب سبک طراحی سایت خود دقت نمایید. مقالات ما می تواند راهنمای خوبی در انتخاب سبک و طراح سایت برای شما باشد.

Icon box
کلید واژه پژوهش / استراتژی

لطفا حتما در انتخاب سبک طراحی سایت خود دقت نمایید. مقالات ما می تواند راهنمای خوبی در انتخاب سبک و طراح سایت برای شما باشد.

Icon box
گزارش فعالیت

لطفا حتما در انتخاب سبک طراحی سایت خود دقت نمایید. مقالات ما می تواند راهنمای خوبی در انتخاب سبک و طراح سایت برای شما باشد.

فرایند سئو

تحقیق کلمه کلیدی و تجزیه و تحلیل

طراح وب سایت با مد نظر گرفتن اهداف سایت و مخاطبین آن وبا بهره گیری از عنصرهای مناسب با رویکرد وبسایت و به مدد ذهن خلاق و ذوق هنری خود در بکارگیری رنگها و طرحها ، طرحی خلق می‌کند که ضمن ایجـاد یکپارچگی در کلیه صفحات وب‌گاه، نمای تکرار شونده و خسته کننده را به مخاطب القا نکند، طراحی سایت زيبا و متناسب با نياز هاي مشتري هدف نهايي ماست.

سئو تک صفحه ای

طراح وب سایت با مد نظر گرفتن اهداف سایت و مخاطبین آن وبا بهره گیری از عنصرهای مناسب با رویکرد وبسایت و به مدد ذهن خلاق و ذوق هنری خود در بکارگیری رنگها و طرحها ، طرحی خلق می‌کند که ضمن ایجـاد یکپارچگی در کلیه صفحات وب‌گاه، نمای تکرار شونده و خسته کننده را به مخاطب القا نکند، طراحی سایت زيبا و متناسب با نياز هاي مشتري هدف نهايي ماست.

ارزیابی فنی وب سایت

طراح وب سایت با مد نظر گرفتن اهداف سایت و مخاطبین آن وبا بهره گیری از عنصرهای مناسب با رویکرد وبسایت و به مدد ذهن خلاق و ذوق هنری خود در بکارگیری رنگها و طرحها ، طرحی خلق می‌کند که ضمن ایجـاد یکپارچگی در کلیه صفحات وب‌گاه، نمای تکرار شونده و خسته کننده را به مخاطب القا نکند، طراحی سایت زيبا و متناسب با نياز هاي مشتري هدف نهايي ماست.

توسعه محتوا & بازاریابی

طراح وب سایت با مد نظر گرفتن اهداف سایت و مخاطبین آن وبا بهره گیری از عنصرهای مناسب با رویکرد وبسایت و به مدد ذهن خلاق و ذوق هنری خود در بکارگیری رنگها و طرحها ، طرحی خلق می‌کند که ضمن ایجـاد یکپارچگی در کلیه صفحات وب‌گاه، نمای تکرار شونده و خسته کننده را به مخاطب القا نکند، طراحی سایت زيبا و متناسب با نياز هاي مشتري هدف نهايي ماست.

تعامل اجتماعی

طراح وب سایت با مد نظر گرفتن اهداف سایت و مخاطبین آن وبا بهره گیری از عنصرهای مناسب با رویکرد وبسایت و به مدد ذهن خلاق و ذوق هنری خود در بکارگیری رنگها و طرحها ، طرحی خلق می‌کند که ضمن ایجـاد یکپارچگی در کلیه صفحات وب‌گاه، نمای تکرار شونده و خسته کننده را به مخاطب القا نکند، طراحی سایت زيبا و متناسب با نياز هاي مشتري هدف نهايي ماست.

شبکه های اجتماعی بزرگترین بستر جدید تبلیغات و برندینگ

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، یکی از روش‌های بازاریابی آنلاین است که ما سعی می‌کنیم تا با حضور فعال کسب و کار شما در آن‌ها، مخاطب را با برند خودتان درگیر کنید؛ تا بتوانیم برخی از اهداف بازاریابی‌تان را در صفحات اجتماعی محبوب تحقق ببخشیم؛ما بازدید صفحات اجتماعی شما و وب‌سایت‌تان را افزایش خواهیم دهیم

  • لطفا حتما در انتخاب سبک طراحی سایت خود دقت نمایید. مقالات ما می تواند راهنمای خوبی در انتخاب سبک و طراح سایت برای شما باشد.
  • لطفا حتما در انتخاب سبک طراحی سایت خود دقت نمایید. مقالات ما می تواند راهنمای خوبی در انتخاب سبک و طراح سایت برای شما باشد.
    لطفا حتما در انتخاب سبک طراحی سایت خود دقت نمایید. مقالات ما می تواند راهنمای خوبی در انتخاب سبک و طراح سایت برای شما باشد.